Waarom en hoe bemoedigen?

In Rusland en de omliggende landen dienen 100 evangelisten, die door Friedensstimme ondersteund worden. Gezinnen die vanuit hun eigen gemeente soms duizenden kilometers verder zijn gaan wonen. De Heere riep hen. Daar verkondigen zij het Evangelie en proberen ze in hun levenswandel te laten zien dat ze de Heere Jezus willen volgen. Ze ondervinden daarbij eenzaamheid. Ze verlangen naar vrucht op de prediking en hebben zorgen om de opgroeiende kinderen.  

Het is belangrijk dat deze evangelisten weten dat ze niet alleen staan. Dat ze merken dat andere christenen door middel van gebed bij hun dienst betrokken zijn. Dat bemoedigt hen op momenten dat het moeilijk is.

Ook u kunt evangelisten bemoedigen. In de eerste plaats vragen evangelisten altijd om gebed. Dat lijkt eenvoudig, maar in de praktijk vraagt het een offer: betrokkenheid en tijd.

Het is de Heere die vrucht geeft op de verkondiging van het Evangelie. Hij is een God die zich ontfermt op het gebed. Daarom geven we deze vraag, namens de evangelisten, met vrijmoedigheid aan u door:  ”Bid voor ons!”

Naast gebed kunt u evangelisten ook concreet bemoedigen door hen een kaart met Bijbelteksten te sturen. Misschien denkt u na het lezen van een artikel in Friedensstimmecontact wel eens: ‘Dit gezin wil ik graag iets sturen’. Dat kan! Het wordt zeer gewaardeerd.

Een mogelijkheid die wij u daarvoor bieden is het schrijfabonnement. Als u zich opgeeft voor het schrijfabonnement krijgt u na verschijning van Friedensstimmecontact automatisch een bemoedigingsset toegestuurd. Dit setje bevat een enveloppe met een adresetiket, een kaart  met Russische Bijbeltekst er op en een Russische groetenlijst.

Deelnemers aan het schrijfabonnement krijgen het bemoedigingsetje vier tot zes keer per jaar thuisgestuurd. In Friedensstimmecontact kondigen wij aan als u de post kunt verwachten.

Hoe werkt het

  1. U geeft uzelf op voor het schrijfabonnement door ons te bellen of via de website: www.friedensstimme.nl/schrijfabonnement te gaan.
  2. U krijgt na verschijning van Friedensstimmecontact van ons een bemoedigingsset: een enveloppe met daarop een adresetiket, een ansichtkaart met Russische Bijbelteksten en een Russische groetenlijst  toegestuurd.
  3. U schrijft een bemoediging op de kaart, voegt een mooie kaart erbij en frankeert het.

Direct contact

Hier zitten wij

Postadres
Postbus 15
2800 AA Gouda
Bezoekadres
Kampenringweg 21
2803 PE Gouda
 
0182 538 544
info@friedensstimme.nl

Copyright: Friedensstimme 2019 alle rechten voorbehouden

Ontwerp en realisatie:PXL